Strony

środa, 17 września 2014

BEGIN AGAIN ( 2013 )

               










Gatunek- dramat, komedia, muzyczny
Produkcja - USA
Rok - 2013
Reżyseria - John Carney
Scenariusz - John Carney    
 







Przygnębiony producent muzyczny rozpoczyna współpracę z młodą piosenkarką /Filmweb/

No cóż...Oczekiwałam zauroczenia jak spora część oglądających owe dzieło.
Jednak w pełni rozumiem ( będąc kobietą hehe) zażenowanie Blog filmowy Kino Konesera - czuję się bardzo podobnie po seansie!


Film w mojej ocenie nie jest wcale filmem udanym,nie jest porywający,nie nastawił mnie "na tak".
Nawet muzyka w tym filmie, która miała działać pozytywnie wywoływała we mnie ...znużenie.
A miałam się przecież cieszyć,poczuć ciepło bijące z ekranu,utożsamić się z bohaterami - nic z tego, zero emocji.
Jako kobieta powinnam pokochać przecież takie typowo babskie kino ale to jak dla mnie był zbyt pobieżny, płytki i banalny obraz, który oglądałam na siłę czekając kiedy film się skończy.


A po seansie ? Żadnych myśli, żadnych przemyśleń, żadnego "och i ach" - sorry.
Begin Again to po prostu film, o którym się zapomina zaraz po obejrzeniu.
Lekki film jakich wiele, niczym nie wyróżniający się w gąszczu podobnych sobie.
Dlatego ze swojej strony nie polecam tego obrazu, no ale macie przecież wolny i własny wybór.

      

A nota to...    4/10

Odnośnik do Filmweb - ZACZNIJMY OD NOWA

5 komentarzy:

  1. :(
    Ja się dałam oczarować i wystawiłam solidne 7/10!
    Tak przyjemnie mi się go oglądało i słuchało, zwłaszcza Adama (w sensie słuchało, bo aktorem raczej jeszcze on nie jest, chociaż tak ogólnie to oglądać lubię go bardzo! :D ). Film widziałam tuż po premierze, ale do dzisiaj wałkuję soundtrack.
    Pozytywnie oceniam też samo zakończenie - jak dla mnie idealne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, dzięki za wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co ;) Okazuje się,że osób negatywnie nastawionych do tego "dziełka" jest więcej, coraz więcej...

      Usuń
  3. nuda, babnał, Knightley, czerstwa muzyka... bosze.. zdecydowanie jak dla mnie strata czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę więcej osób na NIE zaczyna się ujawniać ;)

      Usuń