Strony

czwartek, 25 września 2014

ROZKWITAJĄCE (2013)

                               










Gatunek - dramat
Kraj - Francja, Gruzja,Niemcy
Rok - 2013
Reżyseria - Nana Ekvitimishvili,Simon Gross
Scenariusz - Nana Ekcitimishvili






Gruzja, 1992 rok. Po odzyskaniu niepodległości nowe władze próbują uporać się z chaosem.Dwie młode nastolatki z Tbilisi bacznie obserwują zmiany wokół siebie, dojrzewając i dokonując życiowych wyborów.

Sięgnęłam po ten film oczarowana inną gruzińską produkcją - "Mandarynkami".Miałam nadzieję na równie dobry i porywający dramat - niestety,"Rozkwitające" wypadają jednak przy nim bardzo blado...
Mamy tutaj wprawdzie dobry obraz gruzińskiego narodu ale to wszystko niedopracowane i ukazane w sposób nużący dla widza.
Brak po prostu spójności fabuły, niewiele scen, które mnie oczarowały - to wszystko spowodowało,że film uważam za bardzo przeciętny i niewyjątkowy.


Mało oryginalny, mało przekonujący - kuleje scenariusz i reżyseria.
Rozczarowanie życiem,próba funkcjonowania w trudnej, szarej rzeczywistości, niegasnące konflikty to bardzo ciekawe i nurtujące tematy ale sposób ich uchwycenia nie przekonał mnie do filmu.

Mogło być lepiej, o wiele lepiej.

Czy w takim razie polecam ? Można obejrzeć ale nie spodziewajcie się niczego wielkiego.

Moja nota -
5/10


Odnośnik do Filmweb-u : ROZKWITAJĄCE

                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz