Strony

piątek, 19 września 2014

WSPANIAŁY ROK 1939 ( 2009 )

         










Gatunek - Thriller, romans, dramat historyczny
Produkcja - Wielka Brytania
Rok - 2009 

Reżyseria - Stephen Poliakoff
Scenariusz - Stephen Poliakoff






W niepewnym i pełnym napięcia czasie rodzina Keyes próbuje kultywować tradycyjny, angielski styl życia /Filmweb/.

To film z bardzo ciekawym tłem historycznym - kulisy przystąpienia Wielkiej Brytanii do II giej wojny światowej.

Przez cały seans jest naprawdę intrygująco.

Historia rodu umiejętnie, z dużym kunsztem połączona została z  wątkami historycznymi i elementami thrillera co w rezultacie może być naprawdę wspaniałą ucztą dla kinomana.
Bardzo wciągająca i zawiła fabuła,świetne aktorstwo Ramoli Garai i ten cudowny klimat, który przeniósł mnie do Anglii roku 1939.

Obawiałam się, że angielskie kino z założenia będzie rozwleczone - nic bardziej złudnego: ani przez chwilę nie nudziłam się czekając z napięciem na dalszy rozwój akcji.
Urzekł mnie ten film i mimo długości, mimo angielskiej nieśpieszności chłonęłam każdy kadr, chciałam wciąż więcej i więcej.

Polecam! 

A moja ocena to oczywiście -
7/10


Odnośnik do Filmweb-u WSPANIAŁY ROK 1939
                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz