Strony

piątek, 17 października 2014

GOD'S POCKET (2014)







Gatunek - dramat
Produkcja - USA
Rok - 2014
Reżyseria - John Slattery
Scenariusz - John Slattery,Alex Metcalf




Mickey próbuje zataić śmierć swojego pasierba, który zginął w wypadku na budowie. Kiedy jednak dociekliwy dziennikarz rozpocznie prywatne śledztwo, sprawy zaczynają się tylko pogarszać. /Stopklatka/

Długo zwlekałam z obejrzeniem tego filmu wszak skrajne opinie lekko mnie zniechęcały. Żałuję, bo "God's Pocket" to dobry dramat a właściwie komediodramat ze wspaniałą obsadą aktorską: Philip Seymour Hoffman, Richard Jankis czy John Turturro. 

Przedstawiona w filmie historia tragiczna i komiczna zarazem jest świetnym tłem do pokazania życia, zwyczajów i mentalności Irlandczyków w USA.

To naprawdę dobra opowieść o utraconych marzeniach, nie ma tu wprawdzie jakiejś powalającej akcji ale humor, dramatyzm,sensacja i makabryczne zdarzenia są przedstawione w sposób nie pozwalający się nudzić. 
Jak na pierwszy wyreżyserowany film Johna Slattera wyszła całkiem ciekawa produkcja.
Klimat, historia, zdjęcia, muzyka i bardzo dobra gra aktorska to niepodważalne atuty tego obrazu.
Polecam!

7/10


Odnośnik do Filmweb-u: GOD'S POCKET

2 komentarze:

  1. Nie mogę przeczytać bo na stronie wyskakuje mi jakaś reklama - jakiś quiz, którego nie da się usunąć ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu u mnie nie wyskakuje żadna reklama :(

      Usuń