Strony

środa, 8 października 2014

MOJE JA (2004)






Gatunek - kryminał, thriller
Produkcja - USA, Wielka Brytania
Rok - 2004
Reżyseria - Roland Suso Richter
Scenariusz - Timothy Scott Bogart,Michael Cooney, Joshua Michael                           Stern 





Otarłszy się o śmierć Simon budzi się w szpitalu z całkowitą amnezją. Odkrywa jednak,że wypadek zostawił mu pamiątkę w postaci umiejętności wracania w czasie. /Filmweb/



Dość ciekawy film z dobrą atmosferą niepewności i wyczekiwania na kolejne "wizje" głównego bohatera.Nieco banalny, prosty ale jednocześnie zagadkowy i intrygujący ...do pewnego momentu.
Niby dość skomplikowana intryga ale tak naprawdę nie skrywa nic zaskakującego, a tego właśnie oczekiwałam.
Ryan Philippe grający głównego bohatera spisał się średnio - postać przez niego grana nie przekonuje.
W filmie mamy dużo niedopowiedzeń, które po czasie zaczynają męczyć...
Plusem filmu są na pewno zdjęcia.

Całość jednak mogła być o wiele lepsza - bo był to dobry pomysł na film.



6/10

Odnośnik do Filmweb-u: MOJE JA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz