Strony

poniedziałek, 20 października 2014

NIE BÓJ SIĘ MNIE (2008)






Gatunek - dramat, thriller
Produkcja - Dania
Rok - 2008

Reżyseria - Kristian Levring
Scenariusz - Kristian Levring, Anders Thomas Jensen  
                               




42 letni Michael potrzebuje odmiany w życiu. Kiedy dowiaduje się o badaniach klinicznych nad środkami antydepresyjnymi bierze w nich udział, nie bacząc na konsekwencje.

Zasiadając do tego filmu spodziewałam się czegoś wielkiego wszak to duńska produkcja a kino skandynawskie jest z założenia trudne i bardzo dobre...w większości wypadków.
Tak nie było niestety tym razem - zawiodłam się po prostu.

Owszem cały czas towarzyszyło mi napięcie i oczekiwanie co będzie dalej jednak pod koniec filmu odniosłam wrażenie,że kończy się producentom czas. Porzucają więc pierwotną "niepewność,mroczność" przyśpieszając tylko po to aby jakoś zakończyć obraz."Jakoś" nie oznacza w tym wypadku dobrze.

Ogólnie - film mroczny i spokojny z dobrymi zdjęciami, dobrą rolą głównego bohatera Ulricha Thomasena.

Całość jednak niedopracowana-kuleje.To był dobry pomysł na film ale sam sposób przedstawienia nie usatysfakcjonował mnie.
Stąd moja nota dla tego filmu to tylko:    5/10


Odnośnik do Filmweb-u: NIE BÓJ SIĘ MNIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz