Strony

sobota, 16 sierpnia 2014

13 SINS (2014)

Gatunek - Thriller
Produkcja - USA
Rok - 2014
Reżyseria - Daniel Stamm
Scenariusz - David Birke, Daniel Stamm

Zadłużony Eliot zostaje wciągnięty w grę składającą się z 13 zadań, w której można zarobić dużo pieniędzy.
Każde kolejne zadanie to jednak krok bliżej piekła...
/FILMWEB/


Scenariusz filmu mało oryginalny i "oklepany" - znamy przecież wiele filmów, w których psychopata wykorzystuje słabości ludzkie i steruje jednostką.
A mimo to ...
Sama jestem zdziwiona jak taki film, który właściwie nie zawierał nic wartościowego porwał mnie !
Kolejne zadania jakie otrzymywał bohater nie wywoływały aż tak mocnych wrażeń jakich się spodziewałam a jednak...było w nich "coś",  co nie pozwalało mi oderwać się od ekranu :)

Mimo niedoróbek , mimo niewykorzystanego potencjału na naprawdę dobry thriller, mimo przewidywalności - warto.
Warto obejrzeć dla ... relaksu i odmóżdżenia.
Bo tak naprawdę "13 Sins" to dobre kino rozrywkowe z domieszką thrillera - takie, które dobrze się ogląda nie zwracając uwagi na scenariusz a na przekaz , który wciąga i zajmuje naszą uwagę.


A nota, no cóż "tylko" a może "aż" -  6/10


Odnośnik do Fimweb - 13 SINS

2 komentarze:

  1. kompletnie mi nie podszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak :) Pamiętasz jak mówiłam,że mi kompletnie nie podszedł Rust and Bone ( nie skończyłam ...) a Ty byłaś zachwycona :)

      Usuń