Strony

środa, 10 września 2014

GWIAZD NASZYCH WINA (2014)

                                                     











Gatunek - dramat, romans
Kraj - USA
Rok - 2014
Reżyseria - Josh Bone
Scenariusz - Scott Neustadter,Michael Weber




Cierpiąca na raka tarczycy Hazel za namową rodziców idzie na spotkanie grupy wsparcia. Poznaje tam Gusa, byłego koszykarza z amputowaną nogą. /FILMWEB/


Nie miałam okazji poznać ponoć rewelacyjnego pierwowzoru literackiego - może i dobrze, bo dzięki temu bardziej obiektywnie oceniam sam film.
No cóż...W mojej ocenie to bardzo przewidywalny obraz,
z założenia miał mnie wzruszyć - niestety wzruszał na siłę...
Na pewno to dobra historia dla młodzieży marzącej o miłości a dla Mnie średni film.
Było po prostu nachalnie,przewidywalnie,prosto i na siłę nostalgicznie.
Jedyne co mnie urzekło to muzyka,sporo prostych życiowych sentencji i gra młodych aktorów - tutaj duży plus.

I to niestety tyle. 
Ogólnie - przeciętny wyciskacz łez, jakich było już wiele i to o niebo lepszych.

Nie uległam urokowi, mimo że jestem przecież kobietą na dodatek osobą,dla której walka o każdy dzień życia nie jest obca...


Moja nota dla tej produkcji to w takim razie tylko

5/10

Odnośnik do Filmweb - GWIAZD NASZYCH WINA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz