Strony

czwartek, 11 września 2014

PIĘKNE DNI ( 2013 )

                                                         











Gatunek - dramat,komedia
Produkcja - Francja
Rok - 2013
Reżyseria - Marion Vernoux
Scenariusz - Marion Vernoux,Fanny Chesnel





Caroline, świeżo upieczona emerytka poznaje na kursie komputerowym dużo młodszego, przystojnego nauczyciela - Juliena /FILMWEB/

To dobry film o miłości,życiu i przebaczeniu.
Film pokazuje,że tak naprawdę nigdy nie jest za późno na zmiany,że w każdym wieku można cieszyć się życiem,być chociaż przez chwilę szczęśliwym i na nowo odkrywać Świat.
To przecież nie tylko domena młodych :) 
Nawet najstarsi mogą na nowo poznawać siebie,rozwijać swoje pasje,szukać swego celu, wartości i ...popełniać błędy.
Warunek - trzeba być odważnym i uważać aby nie zranić innych...


"Piękne dni" to niebanalna historia, bardzo dobrze opowiedziana, pełna mądrych życiowych prawd z dobrymi kreacjami aktorskimi.
Szczególnie urzekła mnie dojrzała, piękna kobieta z klasą - Fanny Ardant.

Cała opowieść przepełniona emocjami i pięknem, wzbudziła we mnie bardzo pozytywne odczucia.


Dlatego szczerze polecam ten film ! 
A nota ?           7/10


Odnośnik do Filmweb - PIĘKNE DNI

2 komentarze:

  1. bardzo mi się podobał! mądry, przyjemny, naprawdę fajny w odbiorze. dzieki, że mi go poleciłaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobał :) Faktycznie przyjemnie się oglądało - wyniosłam z niego sporo mądrych życiowych prawd

      Usuń