Strony

piątek, 12 września 2014

SPOWIEDŹ BLOGERA

Idąc za ciosem podobnie jak Klapserka i Dziś oglądam - w kinie i o kinie pora i na moją blogerską spowiedź ;)
Jak każda spowiedź i ta jest niełatwa - trudno przyznać się do "nie-lubienia" filmów - nie wiadomo jaka będzie pokuta i czy otrzymam rozgrzeszenie. No ale do odważnych świat należy...

Spośród filmów, które mnie nie oczarowały wybrałam dziesiątkę tych, które nie wywołały takiej fascynacji jak u innych a wręcz nudziły i były oglądane na siłę.
Prezentuję te, które są okrzyczane,nagradzane lub w ocenie znajomych mają notę 8/10 i wyżej.
A więc "nagrodzone" przeze mnie filmy to:

1. PI (3/10)


Jestem oczywiście pasjonatką liczb, ze względu chociażby na tytuł powinnam ten film polubić.Niestety! Nie wytrwałam nawet do końca, zastanawiając się czy nie jestem przypadkiem w szpitalu psychiatrycznym i klnąc na osobę, która poleciła mi to "arcydzieło".
2.ZNIEWOLONY (4/10)

Tak, tak to TEN oscarowy film ! Okrzyczany,nagradzany,wzbudzający ochy i achy. A u mnie ? Znużenie,zniechęcenie i senność.Wytrwałam do końca tylko dlatego, że...tak wypadało.
3.GWIAZD NASZYCH WINA (5/10)

Wprawdzie "wyceniłam" ten film na 5/10 ale po dłuższym zastanowieniu nie wiem czy aż na tyle zasługuje w moich oczach.
Trywialny, nachalny,ot taki na siłę zrobiony "wyciskacz łez".

4.DROGA DO ZAPOMNIENIA ( 4/10)


Nie ujął mnie, nie oczarował , nie zachwycił. Nużący.Jedynym plusem były chyba kreacje aktorskie.  
5.KAMIENIE NA SZANIEC ( 4/10)

Długo wyczekiwany przez mnie wszak książka to niezapomniana lektura.
Niestety. Zabrakło mi w nim wielu wątków, zabrakło ważnych akcji, zabrakło tego co powodowało że książkę "połknęłam".
6.MICHAEL KOHLHAAS (4/10)

Nudy.Flaki z olejem. Nawet Mikkelsen nie uratował sytuacji.
Czekałam kiedy się skończy a przecież nie tak miało być...

7.UCIEKINIER ( 4/10 ) 

Rozciągnięty w czasie na siłę.Przyznaję ...zasnęłam.Nie wyniosłam nic pozytywnego z filmu no może to,że nie potrzebowałam tabletek nasennych ;) 
8.PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA ( 4/10)

Długo czekałam na ten film. Nagradzany. Dlaczego? Za co ? Nadal nie rozumiem fenomenu tego filmu.
9.KOCHANKOWIE Z KSIĘŻYCA (4/10)

Jedynie obsada była w tym filmie wyśmienita. A poza tym ? Nie moja bajka.Może jestem za duża na bajki hehe.
10.WYŚCIG ( 6/10)

I tu na pewno zaskoczenie.Nota 6/10 dlaczego więc w rozgrzeszeniu ?
Bo przecież KOCHAM filmy o tematyce sportowej, bo to miał być film który mnie pochłonie i będzie w moich oczach arcydziełem.A nie był - niestety


AMEN :) 



10 komentarzy:

  1. Qrcze nie wiem czemu tym razem na podglądzie post wygląda cacy a oryginał beeeee rozjechany ;(
    Czyżby pokuta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam uffff , inny układ ale już czytelny :)

      Usuń
  2. Mało szokujące to Twoje zestawienie. I mimo wystawionych w większości przypadków wyższych ocen, zdecydowanie Cię rozgrzeszam. Nie mam się do czego przyczepić ;-) Może po za 3. ale znając Twoje podejście do melodramatów - jest całkiem OK ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam,że ucieszysz się szczególnie z nominacji PI ;)

      Usuń
  3. ode mnie też masz odpuszczenie grzechów :D Szoku faktycznie nie robia te tytuły ( tak jak u Madzialeny W kręgu miłości :D ) z tą różnicą, że mi się Zniewolony podobał, Poradnik też nie był taki najgorszy.. A więc idz i grzesz dalej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję , idę w takim razie ;) Wiesz najbardziej byłam sama zszokowana swoim odbiorem w przypadku Zniewolonego, Wyścigu i Poradnika pozytywnego myślenia - wszak to filmy nagradzane, uwielbiane przez "większość" ( poza mną ;) )

      Usuń
  4. Z "Poradnikiem" mam podobnie, też nie ogarniam jego fenomenu. Dla mnie kicha i szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to,że moja intuicja podpowiadała mi że to będzie dobry film, czekałam i załamka.Nie wiem co w nim może się podobać ;(

      Usuń
    2. Znaczy jest pewien miły akcent w tym filmie, mnie jak zawsze ucieszył w roli nerwowego ojca :D

      Usuń
    3. * Znaczy jest pewien miły akcent w tym filmie, mnie jak zawsze ucieszył De Niro, tu w roli nerwowego ojca :D

      Usuń