Strony

poniedziałek, 13 października 2014

PUŁAPKA (2005)

   




Gatunek - thriller psychologiczny
Produkcja - USA
Rok - 2005
Reżyseria - Daniel Slade
Scenariusz - Brian Nelson     






Czternastoletnia Hayley i 32-letni fotograf Jeff poznają się na jednym z internetowych czatów. Po kilku tygodniach wirtualnych rozmów postanawiają spotkać się w realu. /Filmweb/


Po kilkunastu minutach oglądania filmu doszłam do wniosku,że już kiedyś widziałam ten film...z przyjemnością obejrzałam jednak po raz kolejny.
Bo to bardzo dobry i bardzo aktualny thriller psychologiczny poruszający temat pedofilii i niebezpieczeństw czyhających głównie na młodych ludzi w internecie. 

Praktycznie od początku spodziewamy się jaki będzie główny temat ale nie przypuszczamy kto stanie się katem a kto ofiarą. 

"Pułapka" to bardzo mocny, trzymający w napięciu i zaskakujący obraz. Doskonałe i wiarygodne kreacje aktorskie pary głównych i tak naprawdę jedynych aktorów- Patricka Willsona i młodziutkiej Ellen Page.
Film ogląda się jednym tchem, z dużą dozą niedowierzania.

Zabrakło mi niestety jakiegoś wyjaśnienia, domysłów co było motywem działania Hayley.

Muszę jednak przyznać,że napięcie nie opuszczało mnie ani na chwilę. Bo ani przez chwilę tak naprawdę nie wiemy co wymyśli za moment młoda "gniewna".
Świetne, zawrotne tempo akcji i nieprzewidywalne zakończenie.


Zdecydowanie polecam!

8/10


Odnośnik do Filmweb-u : PUŁAPKA





                               

1 komentarz: