Strony

wtorek, 27 stycznia 2015

THE JUDGE (2014)

6/10




Gatunek - dramat
Produkcja - USA
Rok - 2014
Reżyseria - David Dobkin
Scenariusz - Nick Schenk,Bill Dubuque


Odnoszący sukcesy adwokat powraca do rodzinnego miasta na pogrzeb matki.Dowiaduje się,że jego ojciec,miejscowy sędzia,podejrzany jest o morderstwo./Filmweb/

Spodziewałam się czegoś wielkiego - uwielbiam przecież dramaty a te z domieszką spraw sądowniczych w szczególności.Niestety,tym razem skończyło się na moich marzeniach.Otrzymałam średni film - za bardzo rozwleczony,momentami zbyt ckliwy,z mnóstwem wątków, które niestety nie ułożyły się w spójną i porywającą całość.

Film skupia się głównie na relacjach rodzinnych,sąd i prawo to wątki poboczne.Rozprawa jest tylko pretekstem do ukazania więzi i konfliktów rodzinnych."The Judge" to tak naprawdę opowieść o urazach,bólu,żalu i trudnej sztuce przebaczania.
Mnie jednak ona nie ujęła,nie porwała i nie wzruszyła.To film niestety mało emocjonalny,sprawdzi się zapewne jako kino familijne na długie i niezobowiązujące popołudnie...
Plusem filmu jest wg mnie  Robert Duvall - gra wręcz idealnie,całym sobą i bardzo realistycznie.

Całość oglądałam bez wielkich wzruszeń ale mimo wszystko polecam.Można obejrzeć,chociaż nie gwarantuję zauroczenia.

FILMWEB                7.7/10
IMDb                         7.5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz